پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

دکتر قمری

دکتر قمری دارنده بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران

دکتر قمری

۳ بازديد

دکتر قمری متخصص بیماری های مقعدی و دارنده بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران می گویند: بیماری بواسیر یا هموروئید یکی از انواع بیماری های شایع و دردناک است که جزو بیماری های ناحیه مقعد دسته بندی می شود و حدود 50 درصد از افراد جامعه حداقل برای یک مرتبه آن را در طول زندگی خود تجربه خواهند نمود. بواسیر به گشاد شدن سیاهرگ ها در ناحیه ی مقعد اطلاق می شود که می تواند به صورت داخلی در مجرای مقعد یا صورت خارجی در مدخل مقعد رخ دهد. اصولا این افراد به دنبال یک متخصص بواسیر یا هموروئید در تهران می گردند تا بتواند در کمترین زمان آنها را درمان کند. این بیماری می تواند ناشی از علل مختلفی روی دهد که از جمله ی مهمترین آنها می توانیم به رژیم بدون فیبر، افزایش سن، برخی از بیماری ها، سرطان ها و نشستن، ایستادن های طولانی مدت اشاره کنیم. بیماری بواسیر یا هموروئید با علائمی از جمله درد، خارش، التهاب و تورم همراه است و حتی ممکن است فرد را دچار خونریزی نماید اما در صورت ابتلا به این عارضه جای هیچ نگرانی نخواهد بود زیرا که امروزه با پیشرفت علم و فناوری درمان این بیماری به راحتی و با استفاده از روش لیزر درمانی قابل انجام است.

دکتر قمری متخصص درمان بیماری های مقعدی نظرات دکتر قمری در تهران می باشد. جهت درمان این بیماری انتخاب بهترین متخصص و دکتر بواسیر با تجربه در زمینه جراحی مشکلات مقعدی است که می تواند به بهترین نحو بیماری شما را درمان نماید همچنین بهترین کلینیک در تهران، کلینیک دکتر قمری است که در کوتاه ترین زمان ممکن بواسیر یا هموروئید را درمان خواهد نمود.

پزشک متخصص بواسیر کیست؟

پزشک متخصص بواسیر باید تخصص جراحی عمومی داشته باشد پس در پاسخ به این سوال که برای درمان هموروئید با لیزر در تهران به چه دکتری باید مراجعه کرد باید گفت: بیماری هموروئید همانگونه که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، دارای دو نوع درجه بندی خارجی و داخلی هست که به وسیله جراح عمومی و یا متخصص دستگاه گوارش مورد معاینه قرار می گیرد و نوع آن تشخیص داده می شود. موارد مختلفی وجود دارند که روی روده بزرگ و مقعد تاثیر می گذارند و باعث خروج ترشحات، خونریزی و خارش و درد میگردند. عموما اگر این نشانه ها را دارید به بیماری بواسیر شک می کنید، در صورتی که گاهی مشکل شما چیز دیگری می باشد. چنانچه دچار هموروئید باشید، جراح عمومی نشانه های بیماری را در شما بررسی کرده، و بعد ان با توجه به نوع بواسیر روش درمانی مناسبی را به شما ارایه می دهد . 

برای رفتن به بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران ، ما به شما مطب دکتر قمری را پیشنهاد می کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.